Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre nincs lehetőség csak a webshop oldaláról lehet rendelni.

Hogyan történik a szállítás?

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Mi a teendő ha sérült terméket kaptam?

Amennyiben a futártól átvett csomagon sérülést észlelsz, abban az esetben kérj a futártól jegyzőkönyv felvételt.

Mennyi időbe kerül mire visszakapom a pénzemet?

Mikor visszaérkezett hozzánk a csomag, azt leellenőriztük és minden rendben van, ezután 14 napon belül az általad rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád az összeget.

Még nem kaptam meg a rendelésemet mit tegyek?

Ha a meghatározott időn belül nem kaptad meg a termékedet akkor a rendelési oldalon ellenőrizd le a rendelési állapotodat vagy keress meg telefonon.

Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Részletek mutatása" gombra olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.